Neden Anlatmalıyım?

Artık koltuğumdan tek başıma kalkamıyorum, sağ elim her zaman güçlüydü ancak son birkaç senedir titremeye başladı ve tek başıma zar zor yemek yiyebiliyorum.Yaşlı gözlerime gelince; onlar hayatım boyunca en iyi dostlarım olmuşlardır. Benim gibi çok okumayı seven birini asla yarı yolda bırakmadılar. Ancak artık onlar da zamana karşı koyamıyorlar ve gözlükler de fayda etmiyor. Ameliyat diyorlar fakat bu yaştan sonra maddi anlamda s kimseye yük olmaya niyetim yok. Az da olsa okuyabilen bir çift göze sahip olabilmek için neleri feda etmezdim ki…

Sizlere yazma sebebimi açıklamaya niyetlendim, fakat bu aralar sıkça yaptığım gibi, konuyu dallandırıp budaklandırdım. Anlatmam lazım çünkü böylece huzura kavuşabileceğime inanıyorum. Yaşadıklarım belki çok önemli, fark yaratan ve mutlaka bilinmesi gereken şeyler değil, ancak paylaşmam gerekiyor. Bayramdan bayrama beni görmeye gelen torunlarım belki bu yaşlı bunak kadının anılarını okumak isterler, ve eğer isteyecek olurlarsa onlara bir şeyler bırakabilmeliyim.

Bu kadın ki bir zamanlar genç ve çok güzeldi. Bunu ben söylemiyorum, herkes tarafından söylenirdi. Ve ne yazık ki bu kadın ki, aşkı tadacak kadar şanslı, acıyı elli beş yıl kalbinde taşıyacak kadar şansızdır. Benim hikayem burada başlıyor ve bitirmek için vaktim olacak mı inanın hiç bilmiyorum.

1 yorum:

daksit dedi ki...

zevkle okuyacağız. :))
Sevgiler.